Nastavení systému

Dokumenty u registrace

Pomocí této funkce můžete prokazatelně seznámit své klienty s vybranými dokumenty. Využít to můžete například pro:

  • seznámení s provozním řádem
  • udělení souhlasu pro zpracování osobních údajů (GDPR)
  • seznámení s ceníkem
  • potvrzení o bezinfekčnosti

Kdy se klient senzámí s dokumenty

Klient se seznámí s dokumenty na stránce registrace klienta při registraci (pokud je nový) a nebo při objednání vybrané lekce na stránce rezervační systém, případně při objednání poukazu nebo objednání kurzu. Bez odsouhlasení klient nedokončí objednávku/registraci.






Aktualizace dokumentu

Může nastat situace, že v průběhu času potřebujete dokument aktualizovat. Například když chcete aktualizovat provozní podmínky, vložit nový cenník a podobně.

Stačí nám dokument poslat, my ho nahrajeme do rezervačního systému a ten klienty sám vyzve k jeho odsouhlasení.

Jako administrátor můžete vložit maximálně 2 dokumenty současně. Pokud potřebujete seznámit klienta více dokumenty (soubory), doporučujeme všechny informace vložit do jednoho souboru. Velikost souboru (počet stran) není nijak omezen.

Administrace klientů

V administraci klientů vidíte, kdy se vybraný klient s daným dokumentem seznámil.




Kde najdu

Plovoucí menu - Administrace klientů - Nástroje - Upravit klienta

Prezenční listina

V denním přehledu naleznete funkci zobrazit prezenční listinu. Na této listině se u každého klienta zobrazí datum seznámení s vloženými dokumenty.

Kde najdu

Plovoucí menu - Denní přehled studia - Nástroje

Nastavení serveru

V nastavení vidíte dokumenty, které musí klient prostudovat a následně odsouhlasit. Máte možnost vynulovat statistiku, to znamená že se opět zobrazí klientům při registraci/objednání nové lekce. V případě, že chcete dokumenty aktualizovat, pošlete nám je na e-mail: info@chytra-rezervace.cz ve formátu pdf. Zbytek už zařídíme my.






Kde najdu

Plovoucí menu - Nastavení serveru - Připojit dokumenty k registraci